Thursday 8 February 2018

ESP bantu saya sihat bertenaga disepanjang kehamilan



Hari ini saya nak  berkongsi bagaimama saya boleh terus kekal sihat bertenaga disepanjang kehamilan semasa mengandung anak ke dua dan ke 3. 

Teringat pengalaman mengandung anak pertama, letihnya, allah saja yang tahu. Berat badan naik bagai juara, kerap mengalami pedih ulu hati, kejang kaki, dan yang paling teruk demam denggi kena masuk hospital. Bila masuk Trimester ke 3, badan mula rasa tidak selesa dan sangat cepat letih especially bila banyak bergerak melakukan kerja harian. 

Oleh kerana itu, bila mengandung anak kedua dan ketiga saya telah mengamalkan ESP Shaklee bersama kurma setiap pagi secara konsisten. Apa yang saya dapati, masalah kesihatan yang saya alami semasa mengandung anak pertama, berkurangan dan hampir rasa tak ada lansung. Malah saya sangat aktif serta kurang rasa letih walaupon bekerja seharian atau perlu hadiri banyak seminar.

ESP ni best tau..sebab khasiat dan manfaat memang ALL IN especially for those yang tengah mengandung. Antaranya adalah:
  • Bertenaga disepanjang hari
  • Jarang terkena sakit disepanjang mengandung
  • Kulit muka saya bersih dan bebas jerawat
  • Masalah pedih ulu hati saya berkurang
  • Masalah ekzema atau kulit sensitif dah tak ada
Dan banyak lagi sebenarnya manfaat ESP Shaklee nih, cuma  saya senarai yang saya rasa kesan paling ketara aje dulu.

Bagi anda yang berminat nak tahu info selanjutnya tentang ESP Shaklee ini, boleh la hubungi saya di link Wasap: http://MaryamAlbukhary.wasap.my @ 016-4210959
Konsultasi akan diberi secara percuma. Jom Sihat bersama shaklee..memang berbaloi..




No comments:

Post a Comment

Bermalam di Hospital tanpa air dan aircond

Seminggu lepas, semua penduduk kawasan lembah klang yang terkena dengan catuan air telah dimaklumkan awal-awal untuk bersiap sedia dengan k...