Thursday 8 February 2018

Keistimewaan B-Complex Shaklee

Assalamualaikum..

Hari ini saya ingin berkongsi tentang keistimewaan B complex shaklee yang sememangnya menjadi suplimen rutin harian kami sekeluarga..

Kenapa kami sekeluarga suka mengambil B complex ni? Ha nak cite skit..asalnya ambil B Complex asbab suplimen untuk mengandung pada asalnya..sedar tak sedar dah 3 orang anak dah dan kini masih lagi setia dengan nya..Meh kita tengok ape bagusnya Bcomplex Shaklee Nih..


Keistimewaan Vitamin B Complex Shaklee


1) Menukarkan makanan  kepada tenaga - B Complex Shaklee membantu proses penghadaman, menukar lemak, karbohidrat dan protin kepada tenaga. Sekaligus mengurangkan masalah keletihan/kelesuan.


2) Melawan Tekanan - B Complex Shaklee memastikan kesihatan fungsi saraf. Sekaligus meredakan sakit kepala, tekanan, kemurungan dan insomnia.

3) Membantu Tumbesaran - B Complex Shaklee menggalakkan tumbesaran yang sihat dan normal pada bayi dan kanak-kanak. Membantu pembinaan DNA dan sel-sel baru serta mengurangkan risiko kecacatan otak atau tulang belakang.

4) Kesihatan Rambut B Complex Shaklee memperbaiki masalah kulit kepala, kelemumur, rambut gugur, beruban dan mengekalkan kesihatan rambut. Ni sangat bagus bagi mereka yang ada masalah kekurangan rambut.

5) Kesihatan Mata B Complex Shaklee mengurangkan masalah keletihan mata, katarak, meningkatkan kualiti penglihatan dan memperbaiki memori serta daya fokus anda.

6) Mengurangkan risiko mendapat anemia - B Complex Shaklee membantu pembentukan Sel Darah Merah yang sihat dan antibodi, merangsang peredaran darah dalam badan, memperbaiki kesihatan kardiovaskular, anemia, sakit kepala, pening, lemah semangat, keletihan, migrain, muntah-muntah, mabuk darat dan laut.

7) Meredakan Senggugut B Complex Shaklee baik untuk masalah senggugut (PMS), meredakan kerisauan, keresahan dan masalah penghadaman terutama bagi mereka yang mengambil ubat hormon dan ubat tahan sakit.

8)  Mengurangkan risiko mendapat Perleche B Complex Shaklee boleh mengurangkan risiko penyakit kerekahan mulut (mouth chilitis),  jangkitan lidah (glossitis) dan nafas berbau.

9) Detoksifikasi - Meredakan Alahan. terutamanya yang sedang mabuk mengandung.

Maka tidak hairanlah mereka yang mengamalkan B Complex tampak lebih tenang, kulit pon cantik serta sentiasa cergas. 


Untuk mengatahui info selanjutnya tentang Vitamin B-Complex ini, sila hubungi saya di:

Telefon: 016-4210959
Percuma konsultasi!!!
 
 
 

No comments:

Post a Comment

Bermalam di Hospital tanpa air dan aircond

Seminggu lepas, semua penduduk kawasan lembah klang yang terkena dengan catuan air telah dimaklumkan awal-awal untuk bersiap sedia dengan k...