Tuesday 6 February 2018

"Youth" produk penjagaan kulit terbaik yang baru dilancarkan oleh Shaklee

Text: Sharifah Maryam binti Sayed Mohammad
Photo: Perkongsian dari grup master leader shaklee



Seronok dan teruja melihat Master Leader Shaklee yang diberi peluang menggunakan produk  penjagaan kulit selama 2 bulan keatas diri mereka sendiri dan berkongsi testimoni semasa pelancaran Youth di Business Leader National Conference (BLNC) baru-baru ini. 

Ini antara testimonial yang dikongsikan di program BLNC baru-baru ini.

1. Master Naqiub, 40 tahun

 2. Master Nor Adilah, 30an


Muka makin cerah, garis-garis kedut dan parut jerawat semakin pudar hasil dari menggunakan 'youth' selama 2 bulan. Menarik kan. Tak Sabar Cik Yam nak mencubanya. Nanti Cik Yam sendiri pula yang hasilkan testimoni. Jengjengjeng..
Sebelum dilancarkan, produk "Youth" ini telah di ujikaji secara klinikal selama 8 tahun dan yang paling menariknya pengurusi shaklee sendiri iaitu Roger Bernett telah menjadikan dirinya sebagai sampel ujikaji ke atas diri beliau sendiri selama 8 tahun untuk memastikan produk "Youth" ini betul-betul berkesan. Begitu teliti kan shaklee mengeluarkan sesuatu produk. 

Ini membuatkan Cik Yam sendiri bertambah yakin hendak cuba produk penjagaan kulit Shaklee ini. Sebelum ni Cik Yam guna produk shaklee juga iaitu Nutriwhite tetapi sudah tidak dikeluarkan lagi oleh shaklee kerana mengantikan "Youth" untuk kesan yang lebih baik.

Tidak Sabar tunggu bulan march untuk dapat peluang guna produk baru ini. Antara yang kelebihan produk 'Youth" ini adalah:
  1. 100% berasaskan tumbuhan
  2. Tidak menggunakan haiwan sebagai ujikaji
  3. Tidak mengandungi 1500 bahan kimia merbahaya
  4. Diuji oleh ahli dermatologi dan ahli oftalmologi
  5. Non-Comedogenic (Tidak menyubatkan liang pori)
  6. Trusted brand - shaklee (US Skincare)
Dan yang paling bagusnya "KEBERKESANAN YOUTH" dengan keputusan KLINIKAL yang menakjubkan oleh pakar kulit bertaraf dunia dari data klinikal yang berasaskan "FAKTA":
  1. 100% wanita telah dibuktikan secara klinikal memiliki kulit yang kelihatan lebih muda
  2. 2/3 daripada wanita telah mengubah usia kulit mereka kepada sedekad atau 10 tahun lebih muda
Siapa yang tidak mahu kelihatan muda kan? Jadi, anda bagaimana. Cik yam memang tak sabar nak beli tau. Bulan March 18 baru ada di Shaklee. Cik Yam buka Pre-Order kepada sesiap yang berminat. Sebarang pertanyaan boleh wasap terus dik link berikut:  http://youthshaklee.wasap.my atau boleh call  Cik Yam terus di talian 016-4210959.

No comments:

Post a Comment

Bermalam di Hospital tanpa air dan aircond

Seminggu lepas, semua penduduk kawasan lembah klang yang terkena dengan catuan air telah dimaklumkan awal-awal untuk bersiap sedia dengan k...