Saturday 3 February 2018

Suplimen Zink dan AJHT bakal kembali lagi di pasaran malaysia

Seronok bila baca baca cerita di Whatsapp group tentang pengalaman kawan -kawan yang pergi Shaklee National Conference hari ini. Banyak berita yang menarik dan mengujakan rakan-rakan pengedar shaklee yang lain. Antaranya suplimen Zinc Complex dan AJHT bakan ada dipasaran malasia tidak lama lagi. Maklumlah dah dekat 2 tahun kedua-dua suplimen ini tidak ada dipasaran.

Zink bagus untuk pemulihan luka, merawat jerawat, meningkatkan kesihatatn rambut dan kuku. Merupakan salah satu produk yang bagus untuk wanita yang baru lepas bersalin. Malah bagus untuk kesihatan seks lelaki juga. Selain itu, sangat popular dikalangan pengidap diabetis kerana zinkmembantu pengeluaran insulin serta mengekalkan insulin ke paras yang normal.

membantu pengeluaran insulin dan mengekalkan fungsi insulin.

Invested $100 in Cryptocurrencies in 2017...You would now have $524,215: https://goo.gl/efW8Ef

AJHT pula suplimen untuk sendi. Bagus dihadiahkan untuk mak dan ayah bagi kesihatan lutut dan sendi mereka. 


Hati berbunga-bunga nak hebahkan kepada rakan-rakan yang sudah lama menunggu suplimen ini. In Shaa Allah Cik Yam akan update lagi info dari shaklee untuk entri yang akan datang.

No comments:

Post a Comment

Bermalam di Hospital tanpa air dan aircond

Seminggu lepas, semua penduduk kawasan lembah klang yang terkena dengan catuan air telah dimaklumkan awal-awal untuk bersiap sedia dengan k...