Friday 9 February 2018

Set kehamilan shaklee mengikut bajet anda

Ramai yang cakap vitamin shaklee mahal dan tidak ada budget. Dulu Cik Yam juga berpikiran begitu. Tapi setelah cuba pelbagai suplimen lain yang lebih murah dan kesan kurang memuaskan, Cik Yam mencuba Shaklee. Bila ada kesan dan ikut cara pemakanan yang betul serta istiqomah makan setiap hari, kesannya semakin hari rasa semakin sihat.

Nak jadi cerita masa mengandung anak pertama, sebab terlalu kerap mengalami simpul biawak atau krem kaki. Cik Yam mencuba Ostematrix. Alhamdulillah mula dari itu sudah tiada krem setiap kali mengandung.

Sejak kenal Shaklee, Cik Yam akan sediakan bajet awal-awal bila mengandung. Trimester pertama mula dengan set asas hamil dulu. Lepas tu upgrade jadi  set lengkap dan seterusnya set eksklusif. Dah masuk second trimester upgrade lagi jadi set premium.Begitu la prosesnya bila nak sihat dan cergas masa mengandung tanpa ganggu urusan harian serta tanggungjawab di pejabat dan juga keluarga.

Kebanyakan vitamin shaklee tahan 3-4 bulan kecuali Ostematrix @ kalsium tahan sebulan dan ESP tahan 2 bulan jika anda ambil setiap hari. Jenis yang culas ada aje sampai berbulan tak habis makan. Tapi percaya la..jika anda nak sihat masa hamil dan tidak mengganggu kerja harian, anda perlu disiplin makan setiap hari.

Sekarang Cik Yam mahu berkongsi dengan anda, Set-set produk shaklee yang bagus dan mengikut bajet kemampuan anda sendiri. Jom kita tengok gambar-gambar dibawah.





Mudah-mudahan dapat membantu ibu-ibu diluar sana membuat keputusan yang bijak demi kesihatan diri serta bayi yang dikandung. Sebarang pertanyaaan boleh terus wasap dekat cik yam di link ini: http://MaryamAlbukhary.wasap.my untuk dapatkan kosultasi percuma!!!

No comments:

Post a Comment

Bermalam di Hospital tanpa air dan aircond

Seminggu lepas, semua penduduk kawasan lembah klang yang terkena dengan catuan air telah dimaklumkan awal-awal untuk bersiap sedia dengan k...